Tuesday, May 20, 2014

7 MOTIVE SA TRAIESTI CU PASIUNE!

Mergand pe strada vad multe fete incruntate, oameni blocati in ganduri negative, oameni demotivati, oameni care doar exista in loc sa traiasca.


Cand ma apropii de ei, ii aud cum se plang, cum discuta ultimele stiri negative si simt la un moment dat cum mi se schimba si mie starea.

Credem ca daca doar discutam despre astfel de lucruri, nu ne pot afecta viata, insa ne inselam amarnic. Neuronii oglinda sunt foarte activi si ne vor duce cand ne asteptam mai putin in situatii negative.

Totusi, sunt oameni, destul de putini, care traiesc o viata plina de entuziasm si pasiune. Par ca sunt nascuti sub o stea norocoasa, insa de multe acei oameni au trait multe incercari. De ce nu-si plang de mila ca restul lumii? Pentru ca s-au educat sa fie plini de pasiune. 

Si noi, de cate ori nu ne trezim lipsiti de chef de viata, sau nu petrecem ore din viata noastra avand o stare de plictiseala, asteptand ceva din exterior sa ne umple de stare de bine? Si pierdem in starea asta timp pretios din viata noastra cand am putea sa o traim cu pasiune!

Cum putem trai o astfel de viata?

1. PASIUNEA POATE FI ORICAND RECREATA PRIN FORTA AMINTIRILOR

Orice om a fost manat de pasiune in anumite momente ale vietii sale. Si putem readuce aceasta stare daca ne intoarcem in trecut si ne amintim ce ne-am spus in acele momente, ce emotii am trait, ce am vazut. Este un exercitiu simplu care ne poate recrea oricand starile de care avem nevoie. 

2. TE AJUTA SA AI CURAJUL SA VISEZI

E nevoie de pasiune pentru a realiza lucruri marete. Si sa stii ca lucruri marete nu inseamna neaparat si ceva fizic sau grandios, cum ar fi un zgarie-nori.

De multe ori cele mai marete lucruri si care aduc cele mai multe beneficii sunt cele care nu sar in ochi: o familie fericita, copii fericiti si echilibrati, contributia de la munca etc. Acestea au cele mai puternice beneficii asupra lumii in care traim si nu neaparat produse ieftine si incurajarea consumerismului.




3. VEI AVEA MULTE REALIZARI

A-ti cultiva o stare de pasiune si entuziasm duce, in timp, la multe impliniri. Pentru ca pasiunea inseamna energie, iar cu cat pui mai multa energie in proiectele tale, cu atat mai bine vor iesi.

Am vazut de-a lungul vietii mele ca atunci cand am facut lucrurile doar sa fie facute, nu am avut cine stie ce rezultate, insa cand am pus pasiune, m-am surprins pe mine si pe cei din jur.

4. PASIUNEA ITI IMBOGATESTE VIATA

Cand esti plin de pasiune, ai curajul sa incerci lucruri noi, sa cunosti oameni noi, sa ai provocari noi.

Cand esti plin de pasiune, nu simti cand iesi din zona de confort sau familiar si te bucuri de viata.

Pasiunea va face ca ''Universul sa conspire in favoarea ta" pentru ca pui energie in ce faci.

5. COMBATE DEPRESIA

O stare de pasiune este cel mai bun antidepresiv. Creierul se obisnuieste, la propriu, sa elimine oxitocina, serotonina, endorfine in mod natural si nu te mai simti rau. Si atunci de ce sa nu pui pasiune si cand speli vasele sau dai cu aspiratorul?


6. ITI INTARESTE SISTEMUL IMUNITAR

O spun din proprie experienta, in acele momente ale vietii mele cand am fost implicata  in proiecte care m-au entuziasmat, nu am avut deloc probleme de sanatate. Mai mult, in 2012, cand am trecut printr-o operatie in care am pierdut mult sange (mai mult de doi litri), am reusit sa ma refac imediat.

Studiile arata ca aceasta stare face creierul sa elimine in sange substante chimice vindecatoare; pentru ca organele noastre sunt strans legate de activitatea noastra cerebrala. S-a dovedit ca persoanele pozitive si entuziaste se recupereaza mult mai bine decat cei pesimisti si negativisti.

7. VEI ATRAGE OAMENI PASIONATI

Aceasta stare de pasiune va atrage in viata ta oameni cu aceeasi atitudine, oameni alaturi de care vei putea realiza multe lucruri frumoase. 

Pe de alta parte, oamenii pasionati insufla aceasta stare si celor din jurul lor, si chiar daca nu credeti in legea atractiei, existenta neuronilor oglinda a fost dovedita.

Crezul meu este ca cea mai valoroasa comoara pe care o putem avea este o viata fericita. Iar a pune pasiune in orice faci are efecte extraordinare asupra calitatii vietii si relatiilor cu cei din jur. 

Cand stii sa traiesti o astfel de viata, esti mai bogat decat orice miliardar al planetei, pentru ca toti banii sau toate bogatiile nu ne pot da inapoi timpul petrecut in frustrari si neimplinire.

Cand primul tau scop este sa te bucuri de viata, de ceea ce faci, de oamenii din viata ta, toate celelalte vor urma. Nu uita sa pui pasiune in orice faci!






No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...