Saturday, May 31, 2014

FII FERICIT FARA NICIUN MOTIV

Scria o prietena ca asteapta momentul in care sa se uite la viata si sa spuna: Am reusit! Intrebarea mea, nu doar pentru ea, ci pentru noi toti este: De ce sa asteptam?

Acum doi ani, cand se scurgea viata din mine si am realizat ca plecam de pe lumea asta, va jur ca nu m-am gandit o clipa cu regret la bani, excursii sau aprecierea sefilor, sau ca nu mersesem niciodata in Caraibe sau State. M-am gandit cu un mare regret ca s-ar putea sa nu-mi mai pot vedea copilul crescand (gasesti aici articolul despre acea clipa). Asa ca marea realizare era deja in viata mea, insa nu fusesem constienta de aceasta, iar restul chiar erau amanunte, iar in momentul acela nu mai contau. 

Eu am facut exercitiul acesta pe viu, sa fiu in fata Mortii, insa puteti sa-l faceti si voi la nivel mental, pentru a vedea ce este cu adevarat important. E un exercitiu greu, insa puternic revelator. Inchipuiti-va ca sunteti pe patul de moarte si ganditi-va in acele conditii la ce regrete ati avea, macar pret de 5 minute. S-ar putea sa vi se schimbe putin perspectiva...

Eu nu mai merg la seminarii de genul: Fii cel mai bun! Fii cel mai bogat! etc. Banii si realizarile trebuie sa vina in completarea unei vieti deja fericite, si nu invers.  

Cea mai pretioasa bogatie ramane timpul vietii noastre si toti banii din lume nu-ti pot cumpara starea de bine daca nu ti-o cultivi tu zilnic, din interior.

Pentru ca doar prin exercitiu zilnic vei invata sa te simti bine indiferent de vreme, de toanele celor din jur, de problemele de rezolvat. 

Vei invata ca daca ai supravietuit pana acum, esti un invingator deja, in viata asta din care nimeni nu iese viu oricum.

Vei invata sa vezi realizarile importante care sunt deja in viata ta si sa te bucuri, fara sa mai astepti ''momentul magic'' in care toate planetele sunt aliniate si poti si tu, in sfarsit, sa fii fericit.

''Simte-te bine fara niciun motiv'', asa cum spune maestrul meu, Richard Bandler, este inceputul unei vieti de succes. Iar succesul inseamna pana la urma o viata cu sentimentul implinirii. 

Scapa, prin urmare de programarile paguboase de genul "voi fi un om realizat cand voi avea..." si trezeste-te dimineata frematand de bucurie ca esti viu, ca respiri, si ca te poti bucura de copiii tai, de prietenii tai, de partener, de oamenii dragi, de activitatile zilnice. Cultiva zilnic sentimentul acesta si vor urma multe miracole.

Bucura-te de ploaie, de soare, de o cafea, de fiecare clipa cu tot ce vine si in timp, iti vei construi cea mai mare bogatie din lumea aceasta: O VIATA FERICITA FARA NICIUN MOTIV ANUME!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...