Friday, May 30, 2014

SUB SEMNUL EXCELENTEI: IOANA CADA


Astazi nu voi scrie despre o celebritate, ci despre unul dintre acei oameni extraordinari care intra in sufletul nostru pentru a ramane acolo.

Voi scrie despre eleva si prietena mea, Ioana Cada. Mie nu mi-e teama sa recunosc ca am invatat enorm de multe lucruri de la elevii mei. Insa Ioana m-a schimbat la propriu. 

Din punctul meu de vedere ea este o intrupare a excelentei si pare ca face totul fara efort, cu toate ca lucrand cu ea anii acestia, stiu cata munca s-a ascuns in spatele rezultatelor ei exceptionale, la Olimpiada Nationala de Limba Engleza si alte concursuri, la Examenul Cambridge promovat cu A, iar acum, pentru titlul de Sef de Promotie.

Despre Ioana si strategiile ei de succes voi scrie in urmatoarea carte, tocmai pentru ca ea pare sa fi gasit reteta echilibrului intre bucuria de a trai si excelenta. 

Eu nu cred in sacrificiul pentru rezultate, ci cred ca avem nevoie de rezultate pentru a aduce un plus de fericire vietii. 

Iar Ioana mi-a predat, pe langa lectiile de excelenta, si alte lectii: recunostinta, grija (m-a vizitat imediat ce a aflat ca am avut probleme de sanatate), entuziasmul, iubirea...

Aprecierea ei m-a obligat si pe mine sa ma ridic la inaltimea la care ea ma ridicase in inima si ochii ei. 

Pentru ca Ioana este dintre acei oameni care transfera asupra celorlalti din valoarea lor.

Iar pentru copii ca Ioana, tema mea pentru viitor este: cum le putem oferi un mediu valorizant pentru capacitatile lor intelectuale si umane exceptionale? 

Cum sa facem ca acesti copii sa ramana in tara si sa fie apreciati si platiti pe masura valorii lor?

Pana voi gasi sau vom gasi un raspuns, tot ce pot face este sa-i urez dragii mele prietene: 

Succes si o viata fericita si implinita si iti multumesc pentru tot ce mi-ai oferit in acesti patru ani cat ti-am fost profesoara!




 

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...