Wednesday, May 21, 2014

ESTI REGELE VIETII TALE...


Sau Regina...

Este o zi speciala astazi, o zi care sa ne aminteasca ca sunt mai multi imparati decat credem...de fapt sunt tot atatia cat credem noi ca sunt... Eu vreau sa le urez la multi ani acelora dintre ei care poarta numele de Constantin sau Elena. 

Multe persoane dragi din viata mea poarta aceste nume: fiica mea inca nenascuta, tatal meu, multe dintre prietenele mele, mama sotului meu, precum si mama mea, care din pacate nu mai este printre noi. 

De ce postarea de astazi? Pentru ca tot aud in refrenul unei melodii la moda: "and we'll never be royals'' - nu vom fi niciodata fete regale, si de fiecare data imi vine sa replic: De ce nu?

Mai ales in aceste vremuri, de totala libertate, putem fi TOT ce alegem sa fim. Si noi chiar suntem monarhii vietii noastre. Cat de bogat ne este regatul, asta de noi depinde, insa. Si nu avem nevoie de titluri sau supusi, ci de stima de sine si iubire fata de noi si cei din jurul nostru. 

De ce sa nu ne trezim in fiecare dimineata cu sentimentul ca suntem printi si printese iar viata noastra e o poveste minunata? Pentru ca pentru mine asta sunteti, prieteni dragi, printi si printese din basmul minunat care e viata mea alaturi de voi!

Sa aveti o zi magica!!!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...