Friday, May 9, 2014

EMOTII VINDECATOARE SAU 11EVEN EXPERIENCES BACAU


A fost odata ca niciodata, a fost o seara magica. O seara vindecatoare, o seara in care mi-am reamintit puterea cuvintelor, a iubirii, a imbratisarilor.

O seara care a scos din mine varianta mea cea mai buna, cea mai lina si cea mai puternica.

Pe mine m-a vindecat de durerea unei stime de sine zdruncinate, a pierderii fortei interioare, a incapacitatii temporare de a vedea ce e mai bun in viata.

Emotiile transmise, energia discursurilor, intamplarile aproape ireale, aplauzele si caldura pe care toti s-au lasat s-o emane, m-au vindecat.


Nu a fost vorba de motivatie, ci de inspiratie, nu a fost vorba de modele, ci de cea mai buna varianta a noastra. 

Pentru ca in ciuda asemanarilor, noi suntem unici si e nevoie de noi in unicitatea noastra.

A fost o seara in care am invatat sa iertam, sa inchidem rani vechi, sa intelegem ca orice om are ceva de oferit, totul e sa ne deschidem inima si sa primim.

A fost o seara in care am reusit sa ne dezbracam de tipare, de etichete, de apartenente, si sa fim, impreuna, OAMENI.


Nu sunt cronicar, nu sunt fotograf, veti gasi la sfarsitul postarii linkuri catre articole si fotografii, si sincera sa fiu, nu am chef sa-mi amintesc de ce a fost ci vreau sa raman ancorata in cum a fost.

Nu pot decat sa va spun ca putem construi astfel de momente zilnic in viata noastra, cu oamenii din jurul nostru, intrucat noi suntem actorii propriului nostru eveniment: viata noastra, si putem si noi, ca cei care au fost pe 7 mai 2014 pe scena, sa generam EMOTII VINDECATOARE.  


Gasiti mai multe informatii aici:





  Si mai multe fotografii aici:

 

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...