Friday, October 24, 2014

VREI SĂ FII BOGAT?




Desigur!

Și ce-ți dorești? 

Bani, bineînțeles!

Și dacă-ți dau toți banii pe care-i dorești, ce vei face cu ei?

Acest exercițiu l-a făcut observatorul meu cu mine. 

Cine este acest observator? Sunt tot eu, disociată de sentimentele mele, varianta mea meta așa cum spunem în NLP, cea care iese din când în când din filmul vieții și-l analizează în mod obiectiv. 

Suntem programați, de când ne naștem să ne dorim bani. Iar relația noastră cu banii este de multe ori complexă și frustrantă. Pentru că trăim cu impresia că banii chiar există ca atare.

Doar că ei sunt un simbol, un simbol al energiei din jurul nostru, energie pe care încercăm s-o stocăm, însă caracteristica ei de bază este că trebuie să circule.

Când avem bani, de fapt dispunem de energia celor din jur. 

Și avem și alte modalități să ne bucurăm de această energie. 

Să ne gândim la prieteni, familie, cei care ALEG să-și petreacă timpul alături de noi. Și pe care îi ignorăm adesea, pentru a atrage bani.

Tot observatorul meu m-a pus să mă întreb ce am făcut cu banii pe care i-am avut, adicătelea cum am dispus de energia celor din jurul meu și prin urmare, cum am modelat lumea din jurul meu? 

Am remarcat că am cumpărat multe lucruri emoțional, timp în care nu am fost atentă la cei din jurul meu, cei dragi, care îmi dau din energia lor necondiționat.

De fapt, nu există bani, există doar energie

O parte din ea o translatăm în bani, o parte în iubire, o parte în distracție, o parte în lucrurile pe care le avem

Și a dispune de energie, înseamnă a fi bogat.

Și dacă tu vrei bani, ca să fii bogat, îl voi întreba pe observatorul din tine următoarele:

Nu ești deja bogat din perspectiva energiei?

Și dacă e să dispui de energia lumii în care trăiești, ești destul de responsabil să o canalizezi în direcția bună?

Și dacă tu nu ai nevoie de bani, ci de iubire, acceptare, fericire, nu crezi că ai nevoie să lucrezi mai întâi la modul în care-i percepi pe cei din jur?

Și dacă e adevărat că pentru a primi energie, trebuie să oferi energie, n-o fi valabil și în legătură cu banii?

Ia-ți 5 minute din timpul tău, și răspunde la aceste întrebări. 

Separă-te de ceea ce simți și răspunde din poziția ta de privitor al vieții tale. 

S-ar putea ca răspunsurile tale să reprezinte începutul unei vieți cu adevărat bogate pentru tine.

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...