Tuesday, October 21, 2014

TU AI STEAUA TA!

Si eu am steaua mea... Acuma si la propriu. Pentru ca o prietena a numit o stea cu numele meu pe un site care asta face, vinde stele :-)

Insa gestul ei simbolic a intarit ideea mea, ca am acolo, steaua mea, asa cum spunem noi in popor.

Pentru ca asa si este, fiecare dintre noi avem lumina noastra, ingerul nostru pazitor, sansa noastra.

Totul este sa lasam aceasta stea sa ne lumineze vietile, sa ne calauzeasca in drumul nostru.

Cum putem face asta? Tocmai prin gestul de-a urca acolo sus, pe steluta noastra, si  de-acolo sa ne uitam la noi si la problemele noastre, si sa o lasam sa ne lumineze drumul.

Sa auzim mereu in urechile noastre convingerea ca noi avem steaua noastra si ca orice s-ar intampla, vom iesi la liman.

Sa simtim mereu in inima si corp caldura si siguranta pe care ni le trimite steaua noastra, asa cum ne simtim la pieptul unei persoane care ne iubeste si ne protejeaza.

Pentru ca si eu, si tu, si fiecare dintre noi, avem steaua noastra, si s-o lasam sa ne lumineze, sa ne ghideze si sa ne incalzeasca toate ungherele sufletului nostru!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...