Wednesday, October 15, 2014

TU CUI II DAI BANII TAI?

Ultimii ani au fost ani de revelații pentru mine. NLP-ul m-a ajutat să dau jos un rând de ceață de pe ochi și să văd realitatea un pic mai ... clar.

Una dintre primele revelații a fost că sunt creator de realitate, cu sau fără voia mea, și ar fi bine să fie cu voia mea. 

A doua revelație este că banii nu există. Sunt o convenție pentru energia mea și a celor din jurul meu. Și că banii mai înseamnă cuvinte. Cuvintele scrise sau rostite cu care suntem convinși să ne oferim timpul și energia în anumite direcții. 

Întrebarea este: ne canalizăm energia în direcția aleasă de noi sau suntem manipulați? 

Am mai învățat că energia mea înseamnă întotdeauna bani, impliciți (care se duc direct în buzunarul altcuiva) sau expliciți (pe care-i văd și eu). Să luăm FB de exemplu. Fiecare accesare, fiecare minut pe care-l petrecem pe această pagină poate nu înseamnă bani pentru noi, însă înseamnă bani pentru alții.

Oamenii bogați sunt bogați prin faptul că reușesc să dispună de energia celorlalți oameni. Și acesta nu e un lucru rău atâta timp cât această energie e canalizată în mod ecologic și valoros pentru toți.

Prin urmare, orice acțiune întreprindem înseamnă bani pentru cineva. Dacă nu pentru noi, atunci pentru cine?

Apoi ajungem la cum ne cheltuim banii, sau pe ce alte energii ne preschimbăm energia noastră creatoare. Până de curând, dacă găseam un produs mai ieftin, îl cumpăram imediat, bucuroasă că fac economie. Nu mai spun de perioadele de reduceri...Acum, însă, mă întreb sincer, nu doar dacă produsul merită, ci pe cine finanțez, cine e în spatele acelui produs. Sunt oameni care respectă ecologia și valorile pe care eu le respect? Cui îi plătesc salariul sau Mercedes-ul? 

Iar a cumpăra produse și servicii din zona ta nu înseamnă naționalism habotnic, ci a te asigura că energia ta se va întoarce la tine, că se dezvoltă regiunea ta și nu cine știe ce regiune din China.



Te invit azi, prin urmare, la un exercițiu de gândire: Eu cui îi dau banii mei? 


Daca iti doresti sa mai afli secrete NLP, am scris o carte inspirata din lectiile maestrilor Richard Bandler (creator al domeniului) si Paul McKenna (cel mai bine vandut autor de carti de dezvoltare personala din Marea Britanie) care prezinta acele lucruri care au functionat pentru mine si anume:


GHID DE FERICIRE PENTRU INCEPATORI – TEHNICI NLP PENTRU O VIATA FERICITA SI DE SUCCES (disponibila in limbile engleza si romana) la adresa: http://balanstefana.blogspot.ro/p/carti.html

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...