Friday, August 2, 2013

ASTEAPTA-TE LA CEVA BUN!

Am invatat sa-mi incep fiecare dimineata cu aceasta convingere, si anume, ca lucruri bune ma asteapta. Mai tarziu, am realizat ca in realitatea extraordinar de diversa, din care noi percepem o infima parte, exista si lucruri extraordinare, pe care nu le observam, intrucat eram atenta la ce nu functioneaza.

Motivul pentru care convingerile noastre sunt profetii care se autoimplinesc are radacina in modul in care creierul nostru actioneaza. Cand ai o imagine in minte, creierul tau va cauta situatiile care i se potrivesc. Eu am ales un simplu exercitiu de dimineata: inchid ochii, respir adanc, si-mi amintesc un moment in care m-am simtit extraordinar de bine. Maresc imaginea, amplific sunetele si culorile si retraiesc prin toate simturile starea de bine. Imi amprentez acea stare de bine si o port cu mine toata ziua.

Credinta ca lucruri bune mi se intampla ma ajuta, impreuna cu starea de bine, sa vad oportunitatile vietii si sa le folosesc cu entuziasm. Tu ce mai astepti? Inchide ochii si aminteste-ti un moment in care te-ai simtit minunat. Lasa sentimentele sa se roteasca inauntrul tau, mai repede si mai repede, mareste imaginea, volumul sunetelor, simte ce-ai simtit si dubleaza senzatiile, si dubleaza-le din nou. Ia cu tine starea de bine si certitudinea ca te asteapta lucruri extraordinare!

O zi excelenta!

Daca ti-a placut articolul, te-ar mai putea interesa capitolele: PUTEREA GANDIRII POZITIVE si PUTEREA VIZIUNILOR din cartea GHID DE FERICIRE PENTRU INCEPATORI

precum si postarile:

http://balanstefana.blogspot.ro/2013/01/10-lucruri-care-te-fac-fericit.html

http://balanstefana.blogspot.ro/2013/07/convingerile-ne-controleaza-viata.html

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...