Thursday, August 22, 2013

INAINTE DE PORTSMOUTH


Astazi am inceput sa-mi fac bagajul ... In sfarsit, plec si eu... Unde plec? La mare, cum imi place mie sa spun. Cineva m-a intrebat daca plec la alt training... Asa este, plec la un training finantat prin fonduri nerambursabile, mai exact vreo 1800 de euro, prin Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale http://www.anpcdefp.ro/. Ce am facut sa obtin acesti bani? Am scris un proiect, mi-am ales de pe site un curs care m-a interesat in mod deosebit, si anume CREATIVE ACTIVITIES & MOTIVATING MATERIALS FOR THE SECONDARY CLASSROOM, am aplicat, si am primit fondurile. Atat de simplu!

Mi se pare extraordinar ca exista posibilitatea finantarii unor astfel de cursuri, si din cate stiu sunt organizate in toata Europa pentru profesorii de toate materiile, important este sa cunosti o limba de circulatie internationala si nu se poate sa nu-ti gasesti ceva.

Sunt foarte entuziasmata, fericita si nerabdatoare sa petrec o saptamana intr-un mediu international, intr-un oras superb pe malul marii, sa cunosc oameni noi si sa vad apusul de soare pe plaja din Southsea.

Imi pare rau ca in 12 ani de cand sunt profesor, nu m-am bucurat de unul dintre putinele avantaje materiale ale acestei profesii, sansa extraordinara pe care astfel de finantari o ofera. Mult timp nu am aplicat considerand ca e foarte greu, dar imi dau seama ca daca stii ce vrei, realizezi avantajele multiple ale acestor cursuri, a scrie un proiect de cateva pagini este mai degraba o placere decat o obligatie.

Va incurajez pe toti din domeniul educatiei sa mergeti in astfel de mobilitati si va astept pentru consultanta cu mare drag!

Va pup, weekend superb!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...