Thursday, March 8, 2012

Pentru noi, femeile


Astazi nu-mi propusesem nicio postare, ci mai degraba voiam sa ma bag in pat si sa ma odihnesc pentru zborul si ziua de maine. Dar e ziua noastra, a fetelor si simt nevoia sa spun ceva despre noi.

In primul rand, La multi ani! In al doilea rand sa fiti iubite...de voi insiva caci asa veti atrage iubirea tuturor. Astazi am avut parte de o ziua mea absolut fabuloasa, pentru ca am considerat ca merit...si asa a considerat si Universul.
Si sa nu credeti ca dintotdeauna a fost asa. Am avut si eu perioada in care asteptam ca aprecierea sa vina din alta parte, in care eram manata de o modestie aberanta, cand iubitul sau sotul trebuia sa vina cu flori ca sa simt ca sunt femeie...altfel smteam ca sunt nimic, ma dezumanizam si bineinteles iesea ce e mai rau din mine. Eram nefericita si chiar atunci cand primeam toate acestea nu credeam in ele, ci mai degraba aveam un sentiment de usurare ca s-a bifat cum trebuie aceasta zi.

Dar ce diferita a fost aceasta zi. De cand ofer primesc atat de mult ca sunt coplesita. Tot timpul zborului imi venea sa plang de fericire pentru ce am simtit azi. Frumusetea cerului si frumusetea copiilor mei au fost cele mai frumoase daruri. Si nu a fost tot...

Ce vreau sa spun cu asta? Sarbatoriti-va ziua in fiecare clipa, traiti fiecare clipa cu intensitate si veti simti cat de plina este viata. Azi, in timp ce eram in extaz de frumusetea ce mi se dezvaluia, ma uitam la vecinul meu de calatorie ursuz si neprietenos si mi-a parut rau pentru ce pierdea.

Asta e cheia fericirii...traiti clipa prezenta fara sa va mai pese de viitor. Vizualizati binele si ce va doriti si lasati Universul sa lucreze.

La multi ani inca o data si ne auzim maine pentru o postare mai lunga.

1 comment:

  1. La multi ani si tie...vine tarziu urarea insa nu e niciodata prea tarziu si cu o completare ,la ceea ce spui tu si faci bine ca impartasesti aceste ganduri frumoase si pozitive...este ca noi alegem daca vrem sa fim fericiti sau tristi.Claudia P

    ReplyDelete

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...