Saturday, November 8, 2014

EU SUNT SCHIMBAREA


Nu fara amaraciune sunt observatorul unei campanii electorale care a scos la iveala ura, injurii, mizerii, cuvinte urate la adresa votantilor unuia sau altuia dintre candidati, si vad asta mai ales pe facebook, pentru ca eu nu deschid televizorul decat ca sa ma uit la Vocea Romaniei. 

Iar pe cei care sunteti in lista mea de prieteni, asta va si consider, prietenii mei. Fie ca-mi cititi blogul, fie ca mi-ati citit cartea, fie ca ma cunoasteti personal, fie ca v-am fost profesoara, daca sunteti acolo, inseamna ca sunteti si in inima mea.

M-a durut sa vad ca aceiasi oameni care postau mesaje despre iubire, prietenie, acceptare, acum posteaza injurii, ca sa nu spun chiar injuraturi. 

Ca sa fie clar, eu nu am nicio preferinta intre cei doi ramasi in cursa electorala. Nu am avut nici macar cand au fost 10-12, ca habar nu am cati au fost. De ce? Pentru ca am mai crezut candva in "schimbarea" de care vorbiti. Imi amintesc ca am plans de fericire cand a iesit Basescu presedinte prima oara, ca apoi sa plang de tristete cand a iesit a doua oara. Apoi mi-am vazut de viata mea.

I-am vazut de-a lungul timpului "pupandu-se pe bot" toti cu toti, in toate combinatiile posibile. De aceea, nu cred ca e vreunul mai bun decat altul. 

Insa acum 5 ani am luat alte decizii: sa-mi creez propria realitate bazata pe valorile mele, pentru care sa nu mai fac niciun compromis si sa influentez lumea doar in bine.

Nu sunt bogata in bani dar am mai multe bogatii decat pot cumpara toti banii din lumea aceasta.

Niciun presedinte, oricat de bun ar fi, nu ne va schimba realitatea daca nu ne schimbam starea de constiinta noi insine in relatia cu noi si cu cei de langa noi. 

Nu cred in schimbare in bine facuta cu ura. Ma bucur ca stiti cu cine vreti sa votati si sper din inima sa iasa cine vreti si cine e mai bun.

Insa realitatea noastra se va schimba cu adevarat in bine prin bunatate, acceptare, caldura, iubire fata de cel de langa noi. 

Asa cum spune buna mea prietena, Alina Caprioara, EU SUNT SCHIMBAREA lumii in care traiesc. Fiecare dintre noi isi creeaza propria realitate si realitatea celor din apropiere. 

Tu, cel care-mi citesti blogul, imi schimbi realitatea mai mult decat o pot face Iohannis si Ponta la un loc. Pentru ca tu-mi educi copilul, tu-mi fabrici painea, tu esti functionar la ghiseul unde am treaba. Iar eu iti educ copilul, eu (sper) ca-ti fac ziua mai buna cu un mesaj pozitiv pe blog sau cu un zambet cand te intalnesc.

Si chiar daca va veni Dalai Lama la conducerea tarii, Romania nu se va schimba in bine decat cand fiecare dintre noi se va schimba.

Economic vorbind, tara a crescut, este in UE, si romanii au invatat sa faca afaceri, nu doar sa munceasca pentru altii. Firme ca Barrier si Dedeman, ca sa dau exemple doar din Bacau, o dovedesc. 

Oamenii au in medie mai multi bani decat aveau acum cativa ani. Dar pentru prea multi nu s-au schimbat decat marca masinii, destinatia de vacanta, tipul de credit si dimensiunile ego-ului. Nu sunt nici mai buni, nici mai iubitori, nici mai fericiti. Au poate parte doar de placeri mai multe.

De la un punct, prosperitatea nu mai aduce fericirea ci modul in care ne comportam si starile pe care le cultivam.

De ce scriu acest articol? Pentru ca vreau sa-ti amintesc draga prietena si drag prieten ca ura nu a adus niciodata iubire, cuvintele urate nu au adus niciodata comunicarea iar manipularea nu a adus niciodata libertatea.

Mergi la vot, voteaza cu cine te reprezinta, insa daca vrei o schimbare in viata ta si a celor dragi, tu, doar TU o poti aduce. Restul sunt detalii.

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...