Wednesday, November 12, 2014

EU VREAU IUBIRE, NU RESPECT!

 Eu vreau iubire, nu respect. Caci respectul indeparteaza.


Eu vreau o imbratisare, nu o strangere de mana. Caci asa pot primi caldura.

Traim intr-o lume din care am gonit iubirea pentru ca ne face vulnerabili. Pentru ca nu-i putem controla pe ceilalti. Pentru ca e pentru cei slabi.

Am inlocuit iubirea cu bani, caci banii ne ajuta sa dispunem de energia celor din jur fara sa mai trebuiasca sa oferim un zambet, caldura, recunostinta. Pentru ca ni se cuvine! 

Vrem ca cel de langa noi sa ne RESPECTE, masuram relatia prin prisma ego-ului nostru, si apoi ne simtim goi pe dinauntru.

Am pierdut prea mult timp din viata mea dorind respect. Am pierdut clipe de fericire, de caldura, am pierdut imbratisari. 

Asa ca eu vreau iubire, nu respect.  


No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...