Sunday, January 26, 2014

CUM SA-TI ORGANIZEZI PLANUL DE EVOLUTIE PERSONALA

Pe Florin Rosoga l-am descoperit acum un an jumatate, mai exact i-am descoperit blogul foarte bine realizat, cu articole foarte bine documentate http://florinrosoga.ro/blog/

Pentru mine, Florin este la ora actuala unul dintre liderii miscarii de dezvoltare personala din Romania, printr-o abordare echilibrata, corecta, cu accentul pus pe actiune si evolutie si nu pe hocus-pocusul gandirii pozitive, asa cum din pacate a fost inteleasa de multe ori dezvoltarea personala.

Blogul lui Florin mi-a pus bazele multor atitudini corecte, de la a include cate un obicei corect o data si a-l repeta pana se consolideaza in loc sa doresc totul peste noapte pana la importanta de a-mi organiza un plan de evolutie personala, ceea ce am facut cu rezultate surprinzatoare pentru mine.

Anul trecut am reusit sa lansez prima mea carte de dezvoltare personala: GHID DE FERICIRE PENTRU INCEPATORI, numeroase cursuri de dezvoltare personala printre care si NLP Practitioner si Master Practitioner cu maestrul Richard Bandler, si spre sfarsitul anului am mai avut parte de o realizare care m-a luat si pe mine prin surprindere, realizare care vine sa confirme si partea cu gandirea pozitiva (amanunte intr-o postare ulterioara). In tot acest timp, sfaturile extrem de practice si la obiect ale lui Florin m-au ajutat sa actionez chiar si atunci cand entuziasmul mai pierea.

Recent am intrat si in posesia cartii lui Florin, si anume ARTA DEZVOLTARII PERSONALE, ca urmare a inscrierii la seminarul lui Brian Tracy pe care-l promoveaza si Florin cu o atractiva reducere de 20%, si m-am bucurat nespus. Cartea este un instrument foarte eficient, fiind practic un program de dezvoltare personala in sine, sintetizand peste cele 300 de articole de pe blog si organizandu-le in asa fel incat nu-ti mai vine sa mai amani sa-ti pui visele in aplicare.

Am terminat astazi cartea cu senzatia ca trebuie sa actionez chiar acum si cu nerabdarea de a da de provocari si nu de a le ocoli.

Cartea isi trece cititorul prin fazele dezvoltarii personale, incepand cu FUNDATIA acesteia, in care vorbeste, printre altele, de rolurile pe care le jucam, valorile care ne anima, angajamente, continua cu faza de ACTIVARE in care prezinta elemente ca inteligenta emotionala, incredere, motivatie, merge la faza de DEZVOLTARE unde am gasit extraordinar de utile subcapitolele despre obiective si time management, relatii, obiceiuri sanatoase si bani ajungand spre finalul cartii la partea de EVOLUTIE in care vorbeste de implementare si ne prezinta un foarte util Plan in 11 pasi.

Cartea are multe anexe foarte practice pentru stabilirea si atingerea obiectivelor precum si o foarte valoroasa lista de lecturi pe diverse teme de dezvoltare personala, pe care eu am si inceput sa subliniez cartile pe care nu le-am citit inca. O astfel de lista este cu atat mai utila cu cat literatura de dezvoltare personala abunda, din pacate, de multe publicatii care au de multe ori efectul baloanelor de sapun, luand ochii prin titluri atractive dar neoferind informatii valoroase ci vechile incurajari de tipul "gandeste pozitiv ca se rezolva treaba."

In concluzie, il recomand cu mare caldura pe Florin si mi-am propus si eu sa reiau o serie din articolele care m-au activat anul trecut pentr-o  portie noua de motivatie de a actiona.

Nu uitati prin urmare sa dati un click aici http://florinrosoga.ro/blog/



No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...