Tuesday, May 8, 2012

FERICIREA

Ce este fericirea? Este starea pe care oamenii ar fi normal s-o aiba in majoritatea timpului. Este sentimentul de implinire, de pace si de iubire legate de ce reprezinta existenta noastra.

Pe 23 aprilie mi s-a dat o viata noua, am supravietuit dupa ce am trecut printr-o cumpana a vietii si in fiecare dimineata ma trezesc FERICITA ca sunt in continuare in cadrul acestei existente magnifice, langa familia mea, si ca am sansa sa fiu actor in acest film minunat care se numeste viata mea sub forma aceasta. 

 Fericirea e o stare de spirit care poate fi chemata in viata noastra in orice clipa a existentei. In schimb, noi am decis sa fim fericiti doar cand AVEM ceva, sau ALCINEVA ne da motive. Uitam ca ni s-a dat libertate absoluta sa fim, simtim si experimentam orice dorim. Dar asta in loc sa ne dea aripi, ne sperie. Si cautam sa transformam RELATIVUL in ABSOLUT. Si ne inventam reguli, le urmam pe cele deja trasate, in loc sa experimentam fiecare secunda a existentei, noi cautam s-o etichetam in tiparele noastre mentale, sa decidem: asta e bine, asta e rau, asta e neutra... 

Nu exista bine si rau, exista doar experienta si emotia. Emotiile izvorasc din doua mari directii: IUBIREA si FRICA. Iar pentru tot ce experimentam vom nutri fie emotii de un fel sau altul. Fericirea, asa cum o definim noi, izvoraste din IUBIRE si variantele acesteia: entuziasm, placere, incantare etc. E atat de simplu ca in orice facem, sa cautam partea aceasta: ce ne place, ce ne entuziasmeaza, ce ne bucura...si sa uitam de ce ne displace, de ce ne sperie, de ce ne temem. Am cunoscut oameni fericiti pentru simplul fapt ca exista, si ei mi-au confirmat ca FERICIREA se invata si se practica.

 Nu mai asteptati factorii externi sa va produca fericire. Voi puteti fi fericiti atunci cand decideti doar concentrandu-va pe ce merge bine. Si va jur ca e contagios! Din ce in ce mai multe lucruri vor merge bine, si ii veti molipsi si pe cei din jurul vostru de fericire. Functioneaza! Totul e sa progresati zilnic. Si chiar daca mai cadeti in butoiul cu melancolie, luati-o de la capat. Fiti zilnic fericiti pentru orice, si veti avea din ce in ce mai multe motive pe masura ce trece timpul. Va pup!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...