Sunday, March 2, 2014

CARE E REALITATEA TA?


Acum câtva timp am auzit o poveste despre un om căruia i se întâmplau diverse lucruri etichetate de ceilalți ca fiind fie bune, fie rele, dar pe care el nu se grăbea să le pună sub aceleași categorii. Puteți citi povestea aici:http://incertitudini2008.blogspot.ro/2010/06/o-fi-bine-o-fi-rau.html

Mi-am reamintit de acea poveste acum câteva zile, când m-am întâlnit cu tatăl meu pe care l-am pus la curent cu ultimele evenimente din viața mea: pericolul restrângerilor de la serviciu, implicarea mea în anumite activități, evoluția sarcinii. 

Vădit depășit de debitul meu verbal și de multitudinea informațiilor, tata m-a întrebat: În concluzie, e totul bine, nu?

Întrebarea lui m-a oprit din fluxul meu verbal și din grămada de sentimente, unele contradictorii, pe care le trăiam în timp ce-i spuneam toate acelea, și m-a făcut sa reflectez:

Realitatea este, până la urmă, neutră. Ea se întâmplă, pur și simplu. Uneori se întâmplă ce ne dorim, uneori se întâmplă lucruri care ne iau prin surprindere, alteori se întâmplă lucruri care duc la suferința noastră. 

Sentimentele, însă, noi le atașăm evenimentelor.

M-am gândit, totodată, la trecut, când lucruri pe care le-am etichetat ca fiind extrem de negative, au dus după o vreme la lucruri extraordinar de pozitive în viața mea și a familiei mele.

Oare ce s-ar întâmpla dacă nu ne-am mai grăbi să etichetăm imediat oamenii, evenimentele, circumstanțele, ci le-am lua așa cum sunt? 

Cum ar fi viața noastră dacă din orice provocare am căuta oportunitățile, lecțiile, șansele de-a evolua?

Cât din percepția noastră asupra realității este influențată de sentimentele pe care le atașăm și ce sentimente atașăm?

Te invit să-ți dai un răgaz de 5 minute să-ți răspunzi la aceste întrebări și la cea din titlu: Care este realitatea ta?

Dacă ți-a plăcut, nu uita să dai share!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...