Sunday, December 1, 2013

LA MULTI ANI UNEI TARI MINUNATE - ROMANIA...


Azi este ziua Romaniei! O tara frumoasa, cu oameni frumosi si curajosi, ale caror suflete pastreaza inca semnele intunericului comunist, ale fricii si ale durerii. Am trait si inca mai traim intr-o politica nationala in care suntem invrajbiti unii impotriva celorlalti si e pacat...

Vad cu bucurie ca din ce in ce mai multi romani au curajul sa-si urmeze viziunile, exista din ce in ce mai multe brand-uri romanesti de succes, ca sunt din ce in ce mai multi oameni care se dezvolta personal, care sunt echilibrati, care vorbesc frumos, care inainte de a actiona se gandesc la ecologia faptelor lor din toate punctele de vedere.

Da, inca suntem saraci, tematori, invrajbiti, insa din adancul nostru transpare tot mai mult lumina sperantei. Parca vedem mai mult oportunitatile si nu doar piedicile, parca vedem mai mult ce avem si nu ne mai concentram doar asupra a ce ne lipseste ... si constientizam mai tare ca "unde-s doi, puterea creste" si renuntam la ideile individualiste in care am crescut.

Mai avem un motiv de speranta: copiii nostri! Sunt mai buni decat noi. Au mai multe influente decat scoala si familia, multi citesc carti de dezvoltare personala si sunt capabili de iubire si apreciere sincera. Ei stiu ca in fata lor se afla un om si ti se adreseaza ca atare, si nu te considera "sistemul". Si ei sunt motivul meu de speranta, de aceea am decis sa-mi dedic viata profesionala copiilor si educatiei, pentru ca vad rezultatele. 

O picatura de bunatate si apreciere in anii copilariei creste de mii de ori in anii de maturitate. Nu este adevarat ca doar raul este amintit, ci si lucrurile bune, si viata mi-a confirmat-o. 


M-am intrebat daca nu ar fi mai bine sa plec... Si poate vor fi ani in care voi sta in alte tari. Dar cred ca daca m-am nascut aici, face parte din datoria mea sa-mi aduc contributia la dezvoltarea acestui loc. Prin ce stiu eu sa fac mai bine... Si cred ca din ce in ce mai multi romani gandesc asa, si se vede. Ma simt responsabila, nu pentru ca vreau sa "fiu conforma cu sistemul", pentru ca sistemul in care lucrez este nerecunoscator, ma simt responsabila pentru ca stiu ca nu traiesc intr-o lume separata de ceilalti, ci ca orice fac se reflecta pana la urma in calitatea vietii mele. Si vad ca nu sunt singura care gandeste asa... Si SPER...chiar daca ''voi muri cu speranta in brate"... E o perspectiva mai buna decat o viata de incrancenare, nemultumire si nefericire.

La multi ani, dragi Romani, sa fiti buni, sa vedeti si picatura de pe fundul paharului, daca nu e o jumatate plina, sa va ganditi la solutii, nu la probleme si sa va oferiti VOUA in primul rand, o viata buna si echilibrata!






No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...