Monday, December 30, 2013

TI-AI FACUT LISTA DE DORINTE PENTRU NOUL AN?

Mai sunt cateva ore pana la trecerea in Noul An... Intrebarea mea este: ti-ai scris lista cu obiective si dorinte pentru anul ce vine? Da, stiu ca stiu ce-ti doresti, dar le-ai exprimat si in scris? De ce? Pentru ca in felul acesta iti vei crea o viziune clara a ce-ti doresti.

Sunt pentru liste lungi si curajoase de obiective pentru ca anul este luuuung! Nu veni doar cu 3-4 chestii, ci cu o lista luuuunga! Ia in calcul toate aspectele vietii tale si scrie, fara sa te gandesti acum la planul de actiune, doar afirma cu toata forta ce lucruri vrei sa ti se intample si ce vrei sa realizezi.

Cand alcatuiesti lista, nu uita sa-ti doresti lucruri ecologice pentru tine si familia ta (o amanta sau un amant de o varsta mai frageda s-ar putea sa nu fie dintre elementele dezirabile pentru armonia vietii tale de familie). 

Cand scrii lista, opreste-te cateva secunde pentru fiecare dorinta si inchipuie-ti viata ta daca acel lucru e realizat. Cum te vei simti, cum vei arata, foloseste-ti toate simturile si transpune-te in acea situatie.


Distreaza-te in timp ce faci asta! Inchipuieste-ti ca ai o bagheta magica si poti manifesta dintr-o data situatia respectiva, si traieste asociat momentul.

Ca o observatie personala, o mare parte dintre dorintele pe care le-am afirmat cu toata inima au devenit realitate, de multe ori apropiindu-ma de realizarea lor fara sa realizez efortul, atat financiar cat si de alta natura. 

2013 a fost un an plin de realizari pentru mine doar pentru ca am indraznit sa-mi doresc mai mult. Nu am stiut in 2012 pas cu pas cum voi face, insa faptul ca mi le-am dorit din toata inima, m-a ajutat sa vad pasii: am facut NLP Practitioner si NLP Master Practitioner cu Richard Bandler, am publicat o carte de suflet: GHID DE FERICIRE PENTRU INCEPATORI, am calatorit, am iubit, am trait din plin... 

Si as fi putut realiza mai multe daca as fi avut curajul sa-mi doresc. Insa, din pacate, si eu am avut un moment in care m-am intors la vechile obiceiuri de a sta pe partea "sigura" a drumului, insa am planuri si mai curajoase pentru 2014. Unele proiecte sunt deja incepute ;)

Tu ce planuri ai pentru 2014? 

P.S. Daca stii limba engleza, acest filmulet iti va explica de ce este important sa ai lista de rezolutii gata:




No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...