Tuesday, October 22, 2013

DARUIND, VEI PRIMI

Ma straduiesc de mult sa scriu aceasta postare, si parca de fiecare data nu gasesc cuvintele potrivite. Am scris mai putin in perioada aceasta pe blog, pentru ca de fiecare data cand ma intorc de la un training cu geniul care este Richard Bandler, am nevoie de o perioada in care sa se aseze toate lucrurile extraordinare pe care le-am invatat inainte sa le impartasesc. Noi cai neuronale se formeaza, revelatii dupa revelatii, care sper ca vor duce la noi postari, carti si seminarii, noi oameni siguri pe ei, care au curajul sa ceara multe de la viata si de la ei si elevi mai fericiti si cu rezultate mai bune.

De ce aceasta postare? Pentru ca am senzatia ca impreuna cu aceste traininguri, alte miracole se intampla, cunosc oameni care ma inspira si care ma invata si alte lectii decat NLP. Un astfel de lucru s-a produs la zborul de intoarcere in Bacau cand avionul nu a putut ateriza din pricina cetii, si am ramas pe Otopeni vreo cinci ore. Printre injuraturile conationalilor am zarit un grup ce facea nota discordanta prin faptul ca zambeau si radeau si surpriza ... nu erau romani. Acum sa nu generalizam, sunt multi romani extraordinari si educati si care gandesc pozitiv, dar erau foarte putini in acea zi in acelasi avion cu mine. Satula de cainarile colegilor de zbor, am mers la grupul vesel si i-am intrebat ce fac in Bacau. Asa am aflat ca fac parte din organizatia Haven in Romania http://www.haveninromania.co.uk/ si se ocupa de copiii care sufera de autism si de sindromul Down. Si ca sa fie treaba si mai extraordinara, baietelul din spate a fost unul dintre beneficiarii actiunilor lor, mai ales ale Silviei, conducatoarea grupului, si se regasisera tocmai acolo, pe Otopeni.

Sunt multe organizatii pe care le sustin cu mare drag, si cand pot, financiar sau cu energia mea: FSC (Fundatia de Sprijin Comunitar) http://www.fsc.ro/, Mutatis Mutandis http://www.schimbareainbine.ro/ sau Crucea Rosie si am o admiratie imensa fata de elevii mei care sunt voluntari pentru aceste organizatii. De altfel, as vrea sa-i anunt pe cei din Bacau ca joi, 24 octombrie 2013, va avea loc la Bazinul de Inot un eveniment extraordinar http://fundatiacomunitarabacau.ro/swimathon/ cu strangere de fonduri pentru 8 cauze caritabile si unde va fi si foarte multa distractie!


De ce sa daruiesti? Pentru ca primesti!  Pentru ca "avem doar ce daruim" asa cum spune Isabel Allende. Poate parea un paradox, dar nu e. Lumea aceasta este formata din energii care circula, si nimic, chiar nimic nu poate fi cu adevarat detinut. Articolul meu nu vine cu mesajul sa vindeti tot ce aveti ci vine cu mesajul sa daruim, pe langa bani, din adevarata noastra bogatie, energia si creativitatea noastra. A oferi cat mai mult din toate punctele de vedere inseamna a crea o lume mai buna, in primul rand pentru tine. Nu cred in utopii, cred in schimb ca lumea in care traim poate fi mai buna daca devenim constienti de potentialul urias pe care fiecare dintre noi il avem.

De ce sa mai oferim tot ce avem mai bun? PENTRU CA OAMENII IMITA CEEA CE VAD IN JUR. La nivelul neurologiei avem de-a face cu neuronii oglinda care au exact acest rol, sa ne faca sa imitam ceea ce vedem. Daca vei face gesturi frumoase, ele vor fi imitate. Atentie insa, nu va sfatuiesc sub nicio forma sa dati bani cersetorilor pentru ca astfel hraniti doar retele de exploatare a oamenilor si in special a copiilor. De fiecare data cand dati fie si un leu unui cersetor, finantati exploatarea fiintelor umane. Sunt foarte multe organizatii care fac o treaba extraordinara si dintre care am enumerat mai sus, si daca chiar vreti sa ajutati, donati-le lor acei bani, oricat de putini.

Cand esti bun si ajuti, creierul secreta endorfine, hormonii fericirii care duc la o viata lunga si un chip tanar. De aceea oamenii buni sunt frumosi. In concluzie, a face bine si a darui lumii din ce avem mai bun e o investitie intr-o lume mai buna pentru tine, pentru starea ta de spirit, frumusetea si sanatatea ta. Nu uita, DARUIND, VEI PRIMI!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...