Tuesday, December 16, 2014

20 DE LUCRURI PE CARE LE-AM ÎNVĂȚAT DUPĂ CE M-AM DAT CU CAPUL DE TOȚI PEREȚII...


1. Oamenii din jurul meu au dreptul la alegerile lor.

2. Oamenii din jurul meu mă oglindesc.

3. Oamenii din jurul meu își doresc în primul rând emoții pozitive sau cum li se mai spune ... iubire.

4. Indiferent ce fac, pentru mine sau pentru alții, tot pentru mine fac.

5. Eu sunt singurul răspunzător de calitatea vieții mele.

6. Nu trebuie să reinventez roata. A fost deja inventată.

7. Orice reacție stârnesc în oameni are mai mult de-a face cu harta lor a realității decât cu mine. Orice reacție stârnesc oamenii în mine are legătură cu harta mea a realității, și e bine să aflu cu ce anume.

8. Sunt responsabilă pentru ce iubesc. Până la un punct. Restul responsabilității aparține celor pe care-i iubesc.

9. Tiparele minții pot fi schimbate în momentul în care le conștientizez, și fiecare dintre ele îmi conturează realitatea. Pentru a-mi construi realitatea pe care o doresc, e important să-mi construiesc tiparele potrivite.

10. Oamenii au dreptul să-și ia din ce am de oferit cât vor și cât au nevoie.

11. Iubirea nu are nevoie de confirmări. Iubirea se oferă. Știe ea cum să se întoarcă la sursă.

12. Când lucrurile o iau razna, e bine să fac un pas în spate și să observ.

13. Nu e nevoie să mă apăr. Dacă încep să mă apăr, fac ravagii. 

14. Oamenii au dreptul să aibă ce părere doresc despre mine. E dreptul lor. Prin liberul arbitru.

15. Toți oamenii din viața mea sunt profesorii de care am nevoie ACUM.

16. Am un ghid interior care are toate răspunsurile de care am nevoie, totul e să transform gălăgia minții în liniște și să le primesc.

17. Eu sunt un suflet care a primit un corp și o minte care să-l ajute să se manifeste. Le iubesc și am grijă de ele.

18. Dacă nu primesc răspunsul din interior, îl voi primi din exterior. Totul e să-l ascult.

19. Mai totul e trecător. Stări, situații, fapte, oameni. Ființa noastră este veșnică.

20. Dacă am credință, intenție și iubire nu mă mai pierd niciodată. 

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...