Monday, December 22, 2014

10 CITATE PENTRU SUCCES DE LA WAYNE DYER

Pentru mine 2014 a fost un an al luptei pentru viață. Atât pentru viața ce a crescut în mine, draga mea Sofia, care a venit pe lume pe 4 iulie cât și pentru viața mea.

Dumnezeu și puterea pe care mi-a dăruit-o au făcut să se petreacă două miracole: venirea pe lume a unui copil care părea sortit să se piardă și salvarea vieții mele după o operație dramatică.

Am realizat, recent, că port, în ciuda puterii mele interioare, multe răni, atât sufletești cât și ale trupului. Și am decis să mă las în această perioadă vindecată prin cărți care m-au apropiat de Dumnezeu, Sursă, Univers sau Iubire, așa cum îl denumesc eu pe Creatorul nostru (alegeți ce nume vă convine). 

Unul dintre acești autori care transmit iubire, pace și vindecare este Wayne Dyer. Tocmai am terminat de citit Puterea Intenției, pe care o recomand indiferent dacă sunteți în căutarea iubirii, fericirii, vindecării, păcii interioare, abundenței sau a succesului, ea oferă acea stare de conștiință plină de resurse care să ne ajute să avem o viață minunată și plină de binecuvântări. Celor care doresc o carte mai condensată le recomand cu drag Înțelepciune pentru succes.

Zece dintre citatele din cartea Înțelepciune pentru succes vi le ofer astăzi în speranță că vă vor aduce în suflet și viață tot ce aveți voi nevoie:

1. Atât în afaceri, cât și în viața personală, cu cât mai mult încercați să forțați să obțineți ceva în propriul avantaj, cu atât mai puțin vă veți bucura de ceea ce căutați cu disperare.

2. Sunteți o ființă umană valoroasă, demnă de prețuire - nu pentru că așa spune cineva, nu pentru că reușiți să câștigați mulți bani, ci deoarece ați decis să conștientizați acest lucru.

3. Încetiniți-vă activitatea și bucurați-vă de totul din jur.

4. Încercați să considerați pe oricine intră în viața dumneavoastră ca fiind un învățător.

5. A avea un plan pentru a obține succes nu este neapărat ceva rău, dar a vă îndrăgosti de acest plan constituie o adevărată boală... Nu permiteți planului să devină mai important decât dumneavoastră.

6. Radiați energie plină de seninătate și pace, astfel încât să aveți un efect înviorător asupra celor care intră în contact cu dumneavoastră. Prin propria prezență, îi veți face pe ceilalți să se simtă calmi și în siguranță.

7. Persoana care vă privește din oglindă este cea în fața căreia trebuie să dați zilnic socoteală. 

8. Nu vă mai concentrați atenția asupra lucrurilor pe care nu le aveți și treceți în revistă tot ce aveți.

9. Dacă vă aflați într-o situație care vă pune la încercare, întrebați-vă: Eu sunt o parte a problemei sau o parte a soluției?

10. Mărețul Univers vă aprovizionează din belșug atunci când manifestați recunoștință.

Să aveți o săptămână plină de abundență și binecuvântări!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...