Sunday, February 9, 2014

FERICIREA TA ESTE RESPONSABILITATEA TA


Astăzi plănuisem să scriu despre motivație. Probabil că voi scrie un articol amplu despre ADN-ul motivațional și metodele pentru a ne motiva corect săptămâna viitoare. Însă recentele experiențe din viața mi-au adus această temă în atenție: fiecare este total responsabil pentru fericirea proprie! 

 In decembrie 2013 am aflat o veste minunată: voi avea un copil! 

Bucuria a fost imensă, cu atât mai mult cu cât mi se spusese că șansele mele de-a mai avea un copil sunt aproape nule. 

Însă la câteva zile de la veste am fost internată cu iminență de avort și am stat în spital până în Ajun de Crăciun. De sărbători a trebuit să stau în pat și mi s-a spus că nu am nicio garanție că voi putea păstra copilul, decât voia lui Dumnezeu. 

Recunosc că aș fi preferat niște metode mai pământene, însă am mare încredere în Creatorul nostru. Au urmat alte provocări care cresc gradul de risc al sarcinii și mă limitează fizic în acțiunile mele. Sunt sigură că totul va fi bine, însă nu am fost mereu atât de pozitivă. 

Când am fost în spital, o prietenă m-a întrebat cu reproș de ce-mi risc sănătatea pentru această sarcină, mai ales că era să-mi pierd viața de la o sarcină extrauterină, mătușa mea mi-a spus că-i pare rău că mă chinui, și ghiciți ce?... Am început să-mi plâng de milă!

 Îmi acuzam partenerul că nu mă înțelege, îmi rulam tot felul de scenarii pesimiste, eram revoltată că trebuie să stau în pat și tot nu mi se oferă garanția că va fi bine. 

Și am început să mă întreb de ce eram atât de nefericită, tocmai eu, care scrisesem o carte despre fericire! Ce făceam, ce gândeam greșit?

Într-o noapte, am avut revelația: nu poți fi fericit dacă nu-ți asumi riscuri (în cazul meu, șansa de-a mai avea un copil vine și cu riscul de a-l pierde) și dacă nu ești pregătit să plătești prețul!
Eram nefericită pentru că-mi acuzam pe nedrept partenerul că nu-mi dă putere, însă puterea era o resursă de-a mea internă, și eu trebuia s-o găsesc. 

Mi-a fost greu, încă îmi este, încă nu am garanții că totul va fi bine, însă sunt fericită! Sunt fericită din nou pentru că mi-am amintit că fericirea este responsabilitatea mea, și doar a mea, sunt dispusă să plătesc și prețul, și mai știu că pentru nimic în viața noastră nu există garanții absolute. Poate cu o singură excepție: dacă nu faci nimic în direcția viselor tale, nu se va întâmpla nimic! 



Probleme vor exista de tot felul, vor fi momente de tristețe, de efort, de durere, însă în toate aceste momente, primul loc în care să căutați puterea este chiar înăuntrul vostru! Acolo este comoara și forța voastră! 

Să aveți o săptămână în care să aveți CURAJUL să faceți lucrurile care vă vor face fericiți și să plătiți cu bucurie prețul, pentru că merită!

Dacă v-a plăcut articolul, nu uitați să dați share!


Daca iti doresti sa mai afli secrete NLP, am scris o carte inspirata din lectiile maestrilor Richard Bandler (creator al domeniului) si Paul McKenna (cel mai bine vandut autor de carti de dezvoltare personala din Marea Britanie)



GHID DE FERICIRE PENTRU INCEPATORI – TEHNICI NLP PENTRU O VIATA FERICITA SI DE SUCCES 

 (disponibila in limbile engleza si romana) la adresa: http://balanstefana.blogspot.ro/p/carti.html

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...