Friday, October 19, 2012

CE AM INVATAT DE LA RICHARD BANDLER SI PAUL MCKENNA (PART 1)

Am tot amanat sa scriu de cand m-am intors de la Londra intrucat am avut un program foarte incarcat. Dar am decis sa scriu pentru ca asa am promis...

Pe 13-14 octombrie am participat la un seminar tinut de Richard Bandler (co-fondator al metodologiei NLP) si Paul McKenna, cel mai bogat si apreciat psiholog si life coach din UK si printre cei mai buni din lume. Trebuie sa incep cu marturisirea ca daca imi permit astfel escapade si traininguri este chiar multumita NLP care m-a ajutat sa-mi optimizez viata si sa ma bucur de ea la cote maxime.

Ce este NLP? Programarea neuro-lingvistica e o metodologie/stiinta ce combina elemente de lingvistica, psihologie si stiinte computationale care studiaza comportamentul creierului uman si-i analizeaza modelele mentale si comportamentale. Una dintre aplicatiile NLP este reprogramarea mentala care se face prin exercitii specifice si doar in cazuri mai serioase prin hipnoza. Si aici trebuie sa recunosc, nu stiu sa hipnotizez ... inca ;). Sau stiu? Nu are importanta...

Cele mai bune carti sunt ale celor doi, traduse in romana (tocmai am cumparat vreo 10 de pe Elefant.ro pt mai putin de 200 ron), dar orice carte despre NLP e un manual bun pentru a ne ajuta sa ne setam creierul sa functioneze cat mai bine pentru noi. Mi s-a parut incredibil sa constat ca pot duce o viata neconditionata de mediu, ca pot fi stapana propriei mele vieti, ca-mi pot debloca creativitatea oricand am nevoie si ca nu am nevoie de vreme frumoasa sa fiu vesela.

Alte beneficii au aparut imediat, castiguri mai mari, relatii excelente cu cei din jurul meu si o stare de fericire constanta si nedependenta de factorii externi. Sunt mult mai independenta, puternica si creativa. Elevii mei mi-au marturisit ca le transmit o stare de bine si multi dintre ei aplica aceste tehnici pentru optimizarea rezultatelor. BTW, Claudia, felicitari pt CAE cu A. Ma bucur ca a reusit exercitiul de vizualizare. Maine voi povesti despre seminarul celor doi si despre ce am invatat nou.

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...