Tuesday, June 26, 2012

Iubirea ca forta a lumii ...





Am invatat ca tot ce ne misca in lume e guvernat de doua mari forte opuse: IUBIREA si FRICA. Prin urmare, nu ura este opusul iubirii ci este doar o varianta a fricii. Am mai vorbit despre asta in postarile mele precedente, dar asa cum am mai spus, nu sunt destui oameni care afirma aceste lucruri.

Am inceput sa aplic iubirea si formele ei: entuziasmul, gandirea pozitiva, optimismul, intr-o prima faza chiar impotriva a ceea ce credeam a fi structura mea pesimista, si am vazut clar ca viata ti se schimba atat de mult incat nu prea mai ai cum sa spui ca la tine nu merge.

Un lucru sa fie clar de la bun inceput: nimeni nu scapa de incercari in viata asta. E modul in care lucrurile au fost lasate pentru ca noi sa evoluam. Dar exista si acea parte, destul de mare a vietii noastre in care avem control. Iar acest control se face foarte simplu, prin puterea iubirii. Poate parea siropos, dar nu e.

Multi cred ca e bine sa se automotiveze prin frica. Si poate merge pana la un anumit punct, dar toti stimulii negativi pe care ni-i inducem vor sfarsi prin a ne demotiva si bloca. Frica de esec duce de prea multe ori la esec si doar entuziasmul, dragostea fata de ce faci sau de ce-ti doresti te va ajuta sa depasesti piedicile (asta daca ai sa le mai observi in drum).

Ganditi-va mereu cu bucurie la ce va doriti. Vizualizati-va cu 10 la bio, cu certificatul Cambridge, cu diploma de Bac, bucurati-va de drumul catre aceste realizari si practicati entuziasmul. Pare o tehnica stupiduta dar atat de eficienta! La noi da bine sa fii pesimist, sa vezi ce nu merge bine... Va dati seama ce rau dau eu ca profesor cand spun ca-s multumita de elevii mei? Cum se uita lumea la mine...Ia uite-o si pe-aia, e genul de profa de i se urca elevii in cap...Dar cine ma are la clasa stie ca nu-i asa. Ca de fapt, toti cei care au aplicat ce va povestesc aici au avut rezultate exceptionale. Si cred ca vor fi si alte rezultate.

Asadar, nu uitati sa tratati cu iubire si entuziasm tot ce faceti, si daca ma vedeti vreodata obosita, demoralizata sau pesimista, mai amintiti-mi si mie! Va pup!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...