Saturday, April 21, 2012

FORTA GANDIRII POZITIVE

Traim intr-o lume destul de negativista. Sau cel putin intr-o astfel de tara. Deocamdata. Si am crescut cu ideea ca trebuie sa ma spetesc sa reusesc ceva, sa ma dau peste cap, sa fiu in competitie, sa fiu in rand cu lumea.

Chiar m-a intrebat ieri o prietena daca nu imi fac griji de ce spune lumea ca gandesc asa. Sa fiu sincera, cred ca lumea incepe din ce in ce mai mult sa gandeasca ca mine. Imi plac versurile lui CRBL, Voltaj si alti artisti care transmit mesaje pozitive. 

Lumea realizeaza din ce in ce mai mult ca nu exista criza financiara, ci morala, de blocare a creativitatii, a entuziasmului si a curajului de a-ti realiza visele, ca nu exista lipsa de resurse, ci doar dorinta de a manipula si a le bloca oamenilor accesul la resursele interne care duce la resursele palpabile. Si mai cred ca asta vine si dintr-un grad de meschinarie pe care il au uneori cei ce detin diverse parghii de putere de a controla oamenii, nerealizand ca aceasta stare de depresie si descurajare ii afecteaza si pe ei la un moment dat. Dar am renuntat la critica. Nu-mi pierd timpul si energia criticand. Am o certitudine, si e verificata pe viata mea:ce avem in interior se manifesta in exterior. De fiecare data. Daca ai bani in interior, ii vei avea si in portofel, daca ai dragoste, o vei avea si in exterior, daca ai vila cu piscina in suflet, o vei avea si in viata reala. Daca tu chiar le vrei, le vei avea. Dar valabil e si opusul. Cand credeam in saracie, eram saraca, cand credeam ca e rautate in lume, primeam rautate.

Acum viata mea e perfecta. Nimic nu merge rau in viata mea. Am o familie perfecta, elevi perfecti, prieteni perfecti...Ce nu corespunde descrierii, nu intra in lumea mea. Pur si simplu nu ii dau acces. Cu adevarat gandirea pozitiva mi-a schimbat viata. Nu dintr-o data, e un proces, inca mai am momente cand revin la proastele obiceiuri de a vedea lucrurile in gri, dar sincera sa fiu, o data ce te obisnuiesti sa gandesti pozitiv, cand nu o faci, simti ca esti in iad.

 Gandirea pozitiva se practica asa cum te obisnuiesti cu orice. Dar rezultatele sunt miraculoase. Cu cat gandesc mai pozitiv, cu atata primesc mai mult. Sub diverse forme: bani, iubire, recunoastere, calatorii... Am inteles ca exista de toate pentru toti, asa ca nu ma mai ingramadesc unde e concurenta, viata, chiar si in Bacau Romania e plina de optiuni, oportunitati, posibilitati.

Folosesc vizualizarea si aceasta functioneaza cu atat mai bine cu cat esti mai entuziast si pozitiv. Invat zilnic sa fiu recunoscatoare pentru ce am, fac zilnic exercitiul de a vedea ce am, ca sunt hainele, familia, calatoriile, accesoriile mele, si cu cat le observ mai mult, si cu cat sunt mai recunoscatoare, cu atat am mai mult. Nu mai afirm ce nu vreau, ignor ce nu doresc, afirm doar ce vreau sa se intample. Si da, stiu, toate astea au mai fost spuse de Rhonda Byrne, Paolo Coelho, Wayne Dyer, Paul Mckenna, Jack Canfield...dar mie mi-a luat 30 de ani sa ajung la astfel de idei.

Pentru ca la scoala am invatat de Fefeleaga si de alti nefericiti cu destin nefericit. Si era sa ma inscriu si eu in seria lor. Asa ca am sa le afirm toata viata, chiar daca nu-s originala sau chiar daca repet ideile. Si sper ca inca 7 miliarde de oameni sa le afirme zilnic. Lumea noastra ar fi cu siguranta diferita. Va doresc o viata perfecta! Si stiu c-o veti avea cand veti crede in ea!

No comments:

Post a Comment

Astept parerea ta:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...